Girisimci Arkadaşlar ben 18 aylık çıkarmışım ilk dişi. Benim oğlanın da yaşına 10 gün kaldı hiç diş belirtisi bile yok. Rekor kimde biraz rahatlatın beni😂
_Ahlas_ Girisimci 4. Aydan beri ha diş çıkrıyo ha çıkartacak diye diye yaşına girmeye 12 gün kaldı henüz bi tane bile yok 🤷🏻♀️
Emir123ali Girisimci sizde heralde oğlumun ilk dişi çıktı ama azı dişi kendide maşallahh azman gibi hiç yerinde durmuyor 14 mayısta yaşına girecek inşallahh 😂😂
Epifenomen-gkc Girisimci valla öyle😅 ama her zaman geç çıkan diş sağlam olur diş hekimim bile söylemişti. Bence çok şanslısınız kızım 6.5 aylık 9 10 aya kadar çıkarmasa keşkw diyorum inşallah çıkarmaz
Girisimci snmrll maşallah ona ben umudu kestim her şeyiyle anasına çekmiş 18. Ayda çıkarır kesin diye 😁
Girisimci Epifenomen-gkc ben deneyimlemiş biri olarak maşallah 1 tane yüzeysel çürükle 28 yaşıma kadar geldim. Ha bir de diş köklerim öyle ki uyuşmaz bir türlü. Diş hekimim de benzer yorum yapmıştı bana. Ama oğlan parçalı yemeklerle cebelleşince bi çıksa artık diyorum içimden :)