Kızımın kafasının tam arkasındaki saçlar çok kötü durumda. Sanki aşırı düzleştirici kullanmış da yanmış gibi ve havada duruyor asla düzgün durmuyor ne kadar tarasam da. Dolaşık ve yanmış gibi olduğu için biraz ucundan kesmek zorunda kaldım, en azından kısalttıkça o kötü saç gider yavaş yavaş diye. Ama yine aynı. Bir şey değişmedi. Sürekli sırt üstü yatan bir bebek de değil, hatta genelde yan veya yüzüstü yatar. Aynı şekilde olan var mı? Ne yapabilirim?