Aysevim Ndrg-12 instagramda emzirme danışmanı Dilruba hanımı takip edin bende günde 8 kez mama veriyordum onun sayesinde mamayı tamamen bıraktık Mayya tablet ve bitki çayı var süt arttırıcı onları kullandım. biberon verdikçe emme azalıyor emme azalınca süt azalıyor böyle bir kısır döngü bu
Ndrg-12 Aysevim benimde danışmanım var. Çok başarılı bir şekilde sütümü artırdık fakat bu haliyle de yetmiyor maalesef. Ben hiç biberon vermedim bugüne kadar. Hem eds yada kaşık biberonla veriyorum hiç meme reddi yaşamadım inşallah yaşamam. Eds ile verince memeyi de emmiş oluyor süt akışı sağlanıyor otomatik olarak.
Shahla95 Humana still tea cayi var ebebeklerde trendyoldada var iyi sut artiriyor. Kimyon tohumu al cayini ic fayda ediyor
mltmkrkl Ndrg-12 benim sütüm arttı canım gece de vermesem olur da uykuya güzel geçiyor diye veriyorum nasıl arttı dersen herşey boş bence su ve uyku en önemlisi dinlenmek çok etkiliyor
Ndrg-12 Selin_C benim kızım 4 aylık bugünden itibaren dilediği her an mama yapıp vereceğim. Eziyet edemem çocuğa.
Bdry21 Epifenomen-gkc siz rutine ne zaman geçtiniz bizde 4 aylık ikiz kızlarım var hala belirsiziz ne zaman uyurlarsa acıkırlarsa zorlanıyorum
Epifenomen-gkc Bdry21 ek gıdadan önceki süt ile beslenmeyi kastediyorsanız eğer 5. Ayda tamamen düzene geçtik beslenme saatleri konusunda ondan önce ne zaman ietese veriyordum şuan öyle istemiyor
Nisacix Ndrg-12 bende emzirmekten dinlenemiylrum 13 günlüğüz daha napicam bilmiyorum 2 saatte bir uyandiriyorum normalde ama yarim saat 1 saat arayla da kalkıyor artik sütüm bitmiş gibi hissediyorum o aralarda göğüslerim yumuşuyor iyice 😞
Ndrg-12 Azrabebek bende öyle yapıyorum artık yada daha çok emmek ister de süt yetmezse hemen mama yapcam
emation55 Azrabebek bnmkide 7 kilo bir ayda 700 gram alms ama dedğin gbi benimki hemen bitio gündz hep yumuşak göğsüm gece 4 saat filan emmezse dolu oluo
Azrabebek emation55 benim göğüslerimde hep yumuşak emerken doluyor geliyor süt ama çabuk bitiyo hatta diğerinden de akıyo birini ememrken
Dygu21 Kimimkiben 2 tane biberon var ikisi de avent biri kolay akıyor diğeri daha anne memesine yakın zor akıyor zor akanı kabul etmiyor
Kimimkiben Dygu21 hmm, benimkinde tek delik var bunca zaman iyi içiyordu hatta boğuluyordu bile , ne olduyssbirden bire oldu , napabilirim ☹️ düz klasik biberon da almıyor
Ndrg-12 Nisacix sütün bitmez korkma yumuşak göğüs süt bitmiş anlamına gelmez. Sen emzir eminim o doyuyordur daha çok küçük midesi ne kadar sanki ☺️