Keremcanannesi Kizlar bem 2020 12 ayda basvuru yapmistim. Bugun burda gördüm. Bakiyim dedim sürec devam ediyo yaziyo cikmismidir acaba ayni olup alan varmi
Mavidnz_42 Keremcanannesi yok canım çıkmamış oluyor öyle ve evde maaş alan biri varsa vermiyorlar zaten ben şahsen başvurdum 1 yıl oldu hala süreç devam ediyor dio
Keremcanannesi Mavidnz_42 esim calisiyo sukur ya burda birinde okudum da bulamadim cikmis yaziyodu nasip ya cikarsa iyi de olur tabi tesekkur ederim🌼
Mom042 Mavidnz_42 benim esim calisiyo ama verdiler canim ayni anda cimerede yazdim hemen yatird9lar 😂
Minimalhanim Mavidnz_42 yok eşim maaş aldığı halde bize 2 defa çıktı ayrıca eşimin halası 2 evi ve 1 arabası varken 2 deda aldı o parayı
fatimas27 Keremcanannesi bilgim yok ama birşey diyeceğim ben doğum için başvurdum ödeme asamasin da dediği halde gittim parayi aldim ben
Zynp21 fatimas27 aynn bndmde odeme asamasnda yaziyordu bkledm bi soriyim dedm baktm erdiler ama 1 aydan fazla bekledm bendee ben dogum parasida aldmm sigortam oldugu icn
Kuzey06 fatimas27 benim doğum yardımıda ödeme aşamasında diyordu bugun gittim alamadım nasıl oluyor bu
Ozge-2012 Keremcanannesi ayy insallah kiralar birikti RABBIM herkesin yardımcısı olsun verilmeye başlanmış mi cnm
Mavidnz_42 Mom042 ben cimere yazdım bana evde çalışan olduğu için size veremiyoruz dediler ama e devlette hala süreç devam ediyor 😂
Mom042 Keremcanannesi kuzum basvurdum sonrada rededildi . Ondan sonra yazdim yasadigimiz zorlukalri basvuruo reddedildgimi sovdum azicikta gonderdiler 😂
Ozge-2012 Keremcanannesi canim tekrar soruyorum ozur dilerim hakkini helal et kaynın ne zaman almis verilmeye başlanmış mi
Hohomoromu Keremcanannesi yasak bittikten sonra PTT ye gidip bakın yatmıştır belki bendede süreç devam ediyor yazıyor ama yatmisti