ANNEBALIIII Kızlar aranızda egzama olan var mı? Benim ellerimde var ve çok üzülüyorum. Tedavisi yok mu bunun? Emzirdiğim için kortizonlumerhemleri de çok kullanmak istemiyorum. Çaresiz kaldım