15 kasım da epidural anestezi ile sezaryen doğum yaptım bu zamana kadar hiç bir ağrım sızım olmadı çok şükür çok kolay atlattım ayaklandım.. Fakat bir kaç gündür belim ağrıyor ve sandalyeye felan yasladığımda çok yüklenirsem acıyor elimi dokundurdum sanki kemik çıkıntısı var gibi geldi bilemiyorum belki de normalde de var zayıf olduğum için olabilir yine de aklıma takıldı başına gelen var mı acaba?