zzayd Kubraaaa1 bi dene bakalım emzik almayınca seni daha iyi emiyor mu, ben denemiştim beni daha iyi alıyordu tamamen bırakma ama sadece bi gözlemle bakalım nasıl olacak
Kubraaaa1 zzayd o kadar alışmış ki bırakmıyor uyurken emzik istiyor kendimi veriyorum süt gelince ağlıyor beceremedim...😑
zzayd Kubraaaa1 canım unutma bu bi süreç yavaş yavaş düzelir benimde öyleydi inan daha yeni atlattık içim acıyodu aç diye ama geçicek sen vazgeçme emzirmekten
Kubraaaa1 zzayd herşeyi denedim ama çok çok ağlıyor ben pes ediyorum her seferinde ağlamaktan helak oldum
zzayd Kubraaaa1 istemeyince uzatma geri çek, emzirmedanışmanı.gulizonat ben sitesinde meme reddini okudum bir oku istersen ama sakın vazgeçme sütündenn
tgbmhr süt arttıcı damla al hemen eczaneden galactago yada bestlak birde pompa edin süt sğmak için. 20 dakika sağ 10 dakika dinlen 10 dakika sağ 10 dk dinlen 10 dk sağ ve bırak. kuru meyve ye bolbol kuru layısıincir dut üzüm ceviz badem lokum. 👍🏻👍🏻👍🏻