Yapmayın lütfen aşıya gitmeden hiçbir şeyi olmayan çocuğa ilaç vermeyi ben burada gördüm gerçekten. Ayrıca en ağır olan 2. Ay aşıları 3 aşı birden yapıyorlar ben de okuduklarımdan çok tedirgin olmuştum ama doktor şurup bile vermedi, fitil kullanmamı istedi onun da tamamı değil belli bi kısmını traşlayarak ateşi çıkarsa verebileceğimi söyledi. Ama şükür ki, bizde hiçbir şey huzursuzluk bile olmadı.
Çok çok küçükler 1.ay 2.ay mecbur kalmadıkça ilaç vermesek çok daha iyi. Bırakalım bağışıklık sistemi müdahale etsin önce. Korkmayın inşallah hiçbir şey olmaz pozitif düşünün baktınız ki ateşi var o zaman müdahale edersiniz :)