Gamzezzzz Selam Artık evdeki rezilliğe son vereyım dedim☺️Almak istiyorum siz hangi markadan memnunsunuz
Nurrg Gamzezzzz bende Beko kullanıyorum gayet memnunum kayınvalidesini Samsung hiç memnun değil. Aşırı kurtarıcı bir şey 👍