Deletedmom5284 Kurutmalı çamaşırım var ama çok arıza yapıyor bu şekilde bende kurutmasını kullanmayacağım artık indesit yada hoover düşünüyorum, siz hangi marka kullanıyorsunuz? gerçekten kaliteli bir ürün arıyorum
ilknurgoksu Deletedmom5284 Arçelik beyaz eşyalarda çok iyi şuan kurutmam yok ama alıcak olsam Arçelik alırım🌺
darkcoffee Deletedmom5284 https://www.resimyukle.link/i/seARh Elektrolüx markasının bu modelini kullanıyorum 1 yıldır memnunum
AgentMom Deletedmom5284 bende de Samsung kurutmalı vardı 3 sene de 10 Dan fazla arıza verdi. Beko çamaşır makinesi ve kurutma aldım. Kurutma makinesi çabuk bozulur diye düşünüp b sınıfı olan en ucuzunu almıştım. Maaşallah 8 sene bitti. Çokta güzel kurutuyor. Naçizane tavsiyem beyinli olanlardan değil de direk kendin ayarlıyorsun ya ondan al