ruzzzzzz valla benimki yarın tam 4 ay olacak refleksi hala geçmedi. Refleks bile olmasa eliyle uyanıyor artık. Ben iki katlı Müslin örtü aldım canım çok sıcak olunca ona geçtim. Ama yavaş yavaş bırakmayı düşünüyorum çünkü yaz geldi iyice en fazla 1 haftaya alışır diye ümid ediyorum gündüz hiç kundak yapmıyorum