Kızlar hayırlı akşamlar. 4 5 gündür oğlum sol dizinin ağrıdığını söylüyor. Ve yürürken ya da otururken dizini bükemiyor. Cuma günü doktora götürdük röntgen çektiler bi sıkıntı yok dediler ama hala devam ediyor. Boyle bişey başına gelen var mı ne yapacağımı şaşırdım…