Nefarkeder Bebeğim 1 aylık ve çok kısa emiyor emerken yutkunuyor ama doyup doymadığından emin olamıyorum. Bazen emdikten sonra uyuyor bazende uyumuyor. Neden az emiyordur bilgileriniz varsa benle paylaşır mısınız
Ayse_54 Nefarkeder bence normal yoruluyordur benimkide öyleydi şuan 2 ay 8 günlük o zama. 2 saatte 1 ben verirdim şimdi yarım saatte 1 saatte sürekli istiyor
Ayse_54 Nefarkeder çokta içine sinmiyorsa mesela o uyurken sağ 1 kere be kadar sütün çıktığına bak sağma makinelerinden bile daha güçlü onların çekişleri sütün yetiyordur belki
thecatcherintherye Nefarkeder benimki de hep öyle emiyordu. Üç aylık şu an ve maksimum 10 dk emiyor. Doktorumuz kilo aldığına göre bir sıkıntı olmadığını söyledi. Bezleri çişliyse ve huzursuz değilse doyuyordur.
Nefarkeder Ayse_54 sütüm hep oluyor Geceleri uyandığımda üstüm batmış oluyor hep 2 saatte bir uyandırıyorm bende
Mom070 Nefarkeder Daha 1 aylık emerken fazlaca efor harcarlar yoruluyor demek ki. Yetmezse belli eder zaten.
Ayse_54 Nefarkeder bence dediğim gibi çenesi yoruluyor olabilir bide benim göğüslerimin ucuda yoktu her seferinde uç çıkarmaya çalışırdık pompayla çekerdim şırıngayla çekerdim keyfi yerindeyse sorun yoktur 1 aylık kontrolünde kilosundan anlrsınjz yetip yetmediğini
Ayse_54 Nefarkeder o zaman 900 gram almış. Bebekler doğduğu kilodan bakarlar şlk 1 ayda 700 le 1000 gram arası alması beklenir gayet iyi maşallah ona
Ayse_54 Nefarkeder daha çok küçük anne sütüyse sadece kabız olmaz pek yapmayı öğreniyorlar doltora sorabilirsin biogaia bağırsak düzenleyici önerirse veyatta gazı oldumuda yapamıyorlar nurse harveys kullanıyorum ben
Tatlican Nefarkeder 3 4 kaka saysi normal 3 4 filanda cisli bez olsa aglama filanda yok bence doyuyor gibi
Nefarkeder Ayse_54 Evet doktorda iyi dedi kilosuna. Ama doktordan sonra az emiyor önceleri 20 dakikaya kadar emdiği olurdu niye böyle emme süresi azaldı kafama takıldı ondan burda paylaşmak istedim