4 ay 27 günlüğüz 6 gündür ne emmek istiyor ne uyumak katıla katıla ağlıyor ağzına zehir veriyormuşum gibi emmek istemiyor ağlıyor çoook yoruldum ne zaman geçiyor nasıl davranmak lazım 😩 ayakta emzirmeye çalışıyorum elektrikli süpürgeyle deniyorum oyuncak asıyorum atletime şarkı söylüyorum çocuk şarkıları dinletiyorum yatarak deniyorum ama hep çığlık çığlığa ağlıyor çok yıprandım çook 🤦🏻♀️ Sizler bu süreci nasıl atlattınız?