Merhabaa oglum agustosta 3yasına girecek. Daha önce denemıstık ama gece uyku terörü ile karsılastıgımız ıcın Bı sure ertelemıstım cunku altı ıslandıgında cok korkmustu. Daha cok etkılensın ıstememıstım. Bugun uyandığında bezini cıkardık. Ona neler yapacagımızı anlattık. İlk iki çişini de tabi ki kacırdı.sakin oldm ve 3.de klozete gittik. Sonra tekrar halıya. Ve tekrar klozete.. Ve sonrasında kendisi anne kaka diye elimden tuttu götürdü. Klozete yaptık. Havaların ısınmasıyla ve yasaklarda hazır evdeyken bu işi bitirme çabasındayım. Gece baglamayı dusunmuyorum. Ama sizce ne yapmalıyım.. Bana akıl verir mısınız. Ve bu zor süreci ne zamana rahata dönüştürürz. Tabi ki altına kacıracaktır bellı yasa kadar ama ne zaman tuvalet tam anlamıyla kafasında olusmus olacak 😊