Eloo005 benim bebeğimde 39 günlük aynen öyle yatağa koyduğum gibi uyanıyor ama şunu farkettim bugün defalarca uyandı uyandı en sonnda kakasını yaptı rahatladı sanırım o zaman uyudu. Yani mutlaka birşeyleri oluyır biz anlamıyoruz. Gaz çıkarıyor aa çıkardı diyoruz ama aslında içerde daha çok gazı olabiliyor çıkaramadığı. Yoksa uykusu gelince uyuyorlar aslında 🤷♀️🤷♀️