Ibomm Arkadaşlar oğlum 10 aylık yürüme arkadaşı almak ıstıyorum önerinız var mı ? size faydası oldu mu
Periii Ibomm bende almak istedim oğlum 7,5 aylık bir iki ay sonra ama düşme çok oluyor dediler diye vazgeçtim bekleyeyim burda belki farklı kullanıcılar olumlu birşeyler yazarlar
Saitkereminannesi Ibomm fisher price kaplan yürüteç cok faydasını gördüm şimdi araba diye kullanıyor ☺️
Babe Ibomm baby toys yurume arkadasim aldik bir de ilk arabam aldik ikisi de gayet yardimci oldu yurumesine
yayburcukadini Düşecek gibi gitmelere kalbiniz dayanıyorsa (1hafta) kesinlikle alın. Sonrasında çok faydası olduğunu fark edersiniz zaten. Ama o 1 hafta belim ağrımıştı peşinde gitmekten.
Girlpower Ibomm benim bebeğim 3,5 aylık chicco dan frenli kilitli yürüme arkadaşı aldım ilerleyen zamanlarda kullanıcam şimdilik tutunup ayakta durabiliyor 5-10 sn kadar arada sırada tutturuyorum bacakları çok güçlü o yüzden erkenden başlıyorum😊