Eymenbebeks Sulebaydir canım benimde bebeğimde egzama var aynı bu şekilde yanaklarında . Kortizonlu krem kullandık geçti . Tekrarlıyor sürekli 🤦♀️ 1 yaşına kadar geçer diyorlar. Bide şampuanını değiştirdik mustela aldık egzama için olan şampuan . Dene belki fayda görürsün . Biz gördük baya .
Emir123ali Sulebaydir ayy kıyamam çok kötü olmuş geçmiş olsun alerji ve çokta yayılmadan önemini almanız lazım doktora götürmeniz lazım benim olumunda böyleydi ama biraz daha azdı ve 4 aylıkken kan testi yapıldı süt alerjimiz çıktı vücudunuda yayılmıştı alerji maması bize çok iyi gelmişti bepanthol sensiderm kaşıntı giderici krem çok iyi gelmişti ama alerjisini ne olduğunu bulmazsanız geçmez hiç bir krem fayda etmez dekrarlar
Sulebaydir Eymenbebeks şuan durum nasıl sizde çok azaldimi ? Sampuandan hariç başka birşey kullaniyormusunuz
SertapHilal Evet egzama ama bunu tetikleyen şeyi bulamadın mı? Deterjan, besin alerjisi vs. Bioderma atoderm baume diye bir krem var kullanırsan faydasını görürsün
Sulebaydir Sadece mama kullanıyorum hipoalerjenik mamaya geçtik bisey fayda etmedi sürekli eli ağzında salya akıyor ve sürekli kusuyor ondan olabilir mi bilemedik. Kortizonlu krem kullanıyoruz geçiyor tekrar çıkıyor
Emir123ali Sulebaydir canım alerji mamasını fazla ölçek koyarak yapıyorsan fayda etmez ben yaşadım birde kortizonlu kremi çok kullanmak bebeğin böbreklerini etkiliyor ve hastanelik ediyor
Eymenbebeks Sulebaydir ben dediğim gibi doktor bize kortizonlu krem verdi sürüyoruz geçiyor . Bırakıyoruz yine aynı ara ara sürüyorum bende 🤦♀️