Benim bebeğim 8 9 aylıkken biberonu reddetti. Aylarca biberondan bir şey veremedim tâ ki 1 ay öncesine kadar. Verdiğim de de biberonu çekmeyi unutmuştu. Şuan 15 aylık biberondan bir şey içmeye bayılıyor. Ara ara vermeyi dene, içine su koy 4 5 aylık olunca ev yapımı meyve suyu koy yahut içerse mama / süt koy. Unutturmamaya çalış yani. Yolda, dışarıda vs gerçekten zor oluyor biberonsuz. Suyu aylarca kaşıkla verdim günde 1 yk falan. Bardakta boğazına kaçıyordu su. Çok şükür şuan alıştı biberona