Anneler bebeğim günde dört beş kez rahat müdahalesiz şekilde kakasını yapıyordu taaki monovit d3 damlaya başlayana kadar iki gündür veriyorum dün korkunç bir gaz sancısı çekti ikindi durdu bugünde kakasını sadece bir defa yaptı bu damladan olduğunu soyluyor herkes kullanmayı bıraktım decatab damla Alicam yarın eczaneden sizce düzelir mi bebeğim yine wakisi gibi sıkıntısız yapar mi kakasini