Agg0207 Beyzammm ben emziriyorm canım çünkü emzikle aç olsada avunuyor bazen emzik arıyor veriyorum bide kilo alımı düşüktü emziriyorum sürekli
Aytenesn Beyzammm dr unuz kilo alımı iyi dediyse gerek yok, biz uyandırdık şimdi alışkanlık oldu sürekli uyanıyor
Cagla Beyzammm uyandirmiyorum ama 6-7 saati gecerse uykusunda emzirip yatiriyorum hemen uykusu bölünmeden. Çünkü aksam 9 da derin uykuya gectigi için sabaha kadar ac kalmasn diye. Sabah 10da güne basliyo, aksam 9dan saat 10 a kadarda 2 kere kalkiyor.
NeclaDefne Beyzammm ilk ay kontrolünde kilo alımı iyi olduğu için ve hiç sarılık problemi yaşamadığımız için gece beslemek için uyandırma dedi doktorum bende o günden sonra hiç uğraşmadım istediği zaman uyandi.
Elifsultan Bebegim 3 ay 26 gunluk , gece 1de derin uykuya dalmis oluyor 5 gibi uyaniyor hatta bazen 6 ya dogru cok arastirdim kaldirsammi diye cunku gunduz ne 2 saatte bir acikiyor emiyor. Herkes ac olsa uyanir uyku duzenini bzma dedi kaldirmiyorum ki sabah karsi kendisini belli ediyo elini emmeye kalkio vs🙂
Sinem_ayaz 3 ay 5 günlük bebeğim genelde 2 saatte bir uyanıyor bebeğim zaten ama dün mesela fazla uyudu 3 saati geçiyordu emzirdim sadece anne sütüyle besleniyor
Muhteriz Hayır uyandırmıyorum 2. Aydan beri kendisi acıkınca uyanır zaten diğer türlü çocukların uyku düzeni bozuluyor gündüz saatli emzirmeye çalışırım ama gece uyandırmam
Rainnn Beyzammm Oğlum 1 ay 22 günlük 1 aylıkken doktorumuz geceleri uyandırmana gerek yok artık 5 6 saat uyur uyku düzeni otursun acıkınca uyanır dedi öylede oluyor