Sari Eylulhuma16 kırkımız çıktı düzen falan yok bende düzene girsin artık istiyorum çok zor uykusuzluk 😒
Timur_han Eylulhuma16 bizimde 40mız cıktı yeni öğlen uykusuna yatardı artık uyumuyor ama geceleri güzel uyuyor sabah 5 e 6 ya kadar sabah uyandıktan sonra gece 11 12 ye kdr bölük pörçük memede uyuyor düzeni yok yani bizimkininde
merve0128 Eylulhuma16 2 ay 20 günlük bebeğim düzen falan yok kırkından sonra düzelir lafı tamamen yalan yani
Fsdmrkn 5 ayı bitirdik. İkinci ayından beri her akşam bizle uyur sabah 7 buçuk sekiz gibi kalkar. Tabi arada emmek için kalkar uykuku halde emer devam eder . Korkmayın o kendi düzenini oturtur çok huysuz bir bebek değilse. Sizde ona yardımcı olun
muberra58 Sari benim kızım da 32 günlük uykusu var ama gaz çıkarırken zorlanıyor uyanıyor daha dalamıyor ya
Sari muberra58 aynen gündüzleri bende yaşıyorum o sorunu masajlar sıcak havlu rezene kimyon çayı hepsini deniyorum ama yok faydası çok gazlı bi bebek ne zaman bitcek şu gaz artık çok sıkıldım
Eylulhuma16 Sari Bizde de var o sorun cok cok dikket ediyorum zeyntnyagila karnina duzenli masaj yapiyorum ve 200 tlik bi gaz damlasi aldk cok işe yaradi simdi daha sakin
birfincantuzruhu Eylulhuma16 40nda meğer ne güzel uyuyormusta kıymet bilmiyormusummmm 5 aylık şuan her saat başı ayaktayim 🤦♀️🤦♀️
Zeygul_44 Eylulhuma16 benim kızım 2,5 aylık nazarım değmesin 🧿🧿gece uykusu çok iyi ben uyandırıp besliyorum sonra uykusuna devam ediyor çok rahatım o konuda gündüzleri ama kuş uykusu en fazla yarim saat uyuyor 4 5 kere akıllı kızım benim annesini hiç yormuyor 🧿🧿