Familyboy https://resimyukle.io/r/uWJ9c893Kr Kızlar bebeğim mama ile besleniyor hipp mama kullanıyoruz kakasının kıvamı bu şekilde sizce kabız mı olmuş?
Akinege Familyboy evet canim kabizliga dogru gidiyor hatta kabiz desem de yerdiri. Aynisini bende hipp mamada yaşadım marka degistirdim sonra. Ve biogaia damla kullanfim. Bide gunde 1 kez 1 cay kasigi zeytinyağı damlatiyordim mamasona o şekilde düzeldi
D1234 Familyboy evet canım kabız olmuş bizimde olmustu 1 cay kasıgı zeytinyağı içirdim rahatladı sende oyle yap
D1234 Familyboy evet canım bebegım ilk 3 ay aptamıl kullandı ve cok gaz kabız yaptı bende sma gectım bebegım cok rahatladı o gun bugündür sma kullanıyorum cok memnunum her gun normal yapar kakasını sende sma gec