Ilknr57 Evde benelac mama var ama 32 gündür kullanmadık şuan sütüm az gibi bebeğim emmiyor kullansam biöey olurmj
leynanin_pembemantosuu Ilknr57 kullanmayın açıldıktan sonra en fazla 4 hafta ömürleri var ama en fazla 4 hafta
Ayse9090 Mucizem-Sare54 1 yıl son kullanma tarihi yanlış bilgi veriyorsunuz açıldıktan 4 hafta içinde bitmesi gerek
Guzelkizimbenim Ilknr57 ben kullandım son kullanma tarihine göre birşey olmadı ama tabi sizin kararınız gene
homosapiens Guzelkizimbenim son kullanma tarihi acilana kadar acildiktan sonra 3 hafta icinde tuketilmesi gerek diye yazar uzerinde
Mom62636362 Ilknr57 Günü geçmiş canım, burada bir anne tarihi geçmiş mamaları çöpe atmayın sulandırıp bir tasla dışarıya koyun kediler çok severek yiyor demişti, tavsiye ederim
Mucizem-Sare54 Ayse9090 buzdolabında tutulunca bisey olmuyo diye biliyorum ama ben buz dolabinda tutuyorum
aay1 @Ilknr57 kullanma canım benimde bebeğimin maması vardı kutu 1 kere mama yapmıştım sadece bitmesine 3-4 gün vardı attım ne olur ne olmaz diye bence sende kullanma
Guzelkizimbenim homosapiens aylarca kullanmadım içmiyordu bir sürü mama aldım hepsi çöpe gitti ama 3 haftayı geçmiştir