11 gün önce sezeryan doğum yaptım. Dikislerim alındı alan hemşire gayet iyi bakmışsın aferin dedi. Ama ertesi gün dikiş yerinde şişlik oldu acile gittik hiç bişey yok gayet iyi şişmesi normal dedi ama benim içim rahat etmedi ağrım yok sızım yok çok çok az idrar yaparken yanıyo. Sizde de şişme falan oldu mu ??