Masumkelebek Bebeğim 3,5 aylık çalışıyorum günde 1 biberon vericem sadece hangi mama iyidir? Aptamil kötü diye biliyorum sma ve golden goat iyi dediler???
Beyzanur Masumkelebek çoğu mamayı denedim ama bebelac gold bana göre en iyisi oldu. Gaz kabızlık vs.sorun yaşamadık.
Srmoznr Masumkelebek Bende bebelac gold doktor önerisiyle sütümün yetmediği durumlarda verıyorum.Gaz dururmumuz cok cok az.Aklında buluunsun .
Asligibi Masumkelebek bebelac hakkında fikrim yok ama golden goatta şükür gaz problemi ,kusma yasamamıştık