Bes bu uk aylık suan bebegım Dıs cıkarma zamanı nasıl olur bana az bılgı verın geceler uyutamıyorum bır ıkı sattı buluyo dalması dıs den suphelenıyorum napmam lazım bu evrede ates olurmu ates den cok kırkuyorum aglayınca bez koydurmuyo aglıyodu hastane gıtmıstık korkudan of zor surec beklıyo sanırım benı tavsıye verın nolursunuz