toesta Gamzeeeeee benim oğlum da öyle iki kere doktora götürdüm düşmedi ateşi 3. gün serum takın düşmüyor kaç gündür dedim taktılar düştü bir daha çıkmadı sonra
Gamzeeeeee toesta inşallah bizimde çıkmaz serumla anca düşürdüler ateşini 1 şişeyi bitirdik ama 2. Şişe de uyanınca tam biteremeden çıkartmak zorunda kaldık
Gamzeeeeee Shira2 dün gece 39 gördük hastane de serumla düşürdüler ateşi ama hala diken üstündeyim çıkacak mı diye
Shira2 Gamzeeeeee 39 sa dis olmaz. Dis de bildigim kadari ile 38.5 a kadar gidebilir.. insallah düzelir 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Allah sifa versin..
Gamzeeeeee Tatlican doktorunuza sorduk ama parasetamol bizim ateşimiz çok etki etmediği için dönüşümlü olarak pedifen verdi ibrofen çok kullanılmıyor aslında ama kullanmak zorunda kaldık ateşi için doktor tavsiyesiyle
Gamzeeeeee aysbln bizim altıncı hastalıkta 3 gün ateş sürdü sonra ateş geçince bütün vücudu kırmızı lekelerle doldu 2 3 gün içinde lekeleri de geçti