Yamanikomm benim iki kızımda da var maalesef. Büyük kızım 18 değerle öğrendik topuk kanı sonrası şuan 2 yaşında değerleri sabit kaldı çok şükür hapı 3 yaşına kadar daha kullanacağız. Küçük kızım 80 değerle öğrendik şok geçirdik🫠 3 aylık şuan ve yok bile diyebiliriz dedi endokrin doktoru. Lakin çok çok büyük değerle endokrin bölümüne gittiğimiz için tedbir amaçlı 3 yaşına kadar kullanacağız.. kaldı ki benim iki hamileliğimde de tiroid problemim olmamıştı.