3 aylık olduğunda yanağının kenarında kızarıklık vardı çocuk dr. Görürgormez süt alerjisi dedi sadece mama veriyoz dedik o zaman mama yi değiştireceğiz dedi alerjik mama ile krem verdi geçmedi cildiye dr gittik bebeği deneme tahtasına çevirmiş diyip kendi krem ve vazelin şeklinde karışım krem verdi geçti hemen sonrasında tekrar çıktı bilgi verin lütfen ne yapmam gerek çenesinde ve dudak üstünde tekrarlıyor
- gerek
