Oyktrkgl Arkadaşlar merhaba, bebeklerinizi yenidoğan döneminden itibaren her ay doktora görürmeli miyiz ? Normalinee her ay hayta bazen ayda iki kez gittiğimiz oldu ancak yurt dışı seyahatimizden dolayı 3. Ayda hiç doktora gidemedik ve 4. Ayı doldurmamıza 1 hafta kaldı. . Bu konuda fikirlerinizi rica ediyorum. Teşekkürler.
merwwe Oyktrkgl aşılarından dolayı sağlık ocağında zaten konteol yapıolar canım bemim fikrim çok skkıntı olmadığı sürece özellikle hastaneye gitmek bu dönemde çok ta iyi bir fikir değil . 3. ayda zafen aşı yok istersen özel olan rota aşıs var
maysa-19 Oyktrkgl sağlık ocağı hangi gün geleceğimizi kendi söylüyor büyük has. Doktora da her ay götürüyorum zaten ya kabız ya burnu akar ya kabızlığı var illaki Henry ay bişi cikiyor