Bebeğiniz yenidoğan ondan şuan herhangi bir düzen beklememelisiniz. Bebekler bu aylarda sadece acıktıkları için değil size yakın olmak için, güven duygusu için, gazı varsa rahatlamak için emerler. O yüzden acele etmeyin. İstediği kadar emebilir.
Bizde 1 ay 14 günlüğüz çoğunlukla memede geçiyor günümüz.