Ozdoan Merhaba bu marka damla kullanan var mi trendyoldan sipariş ettim geldi ama sıcacıktı bozuk olabilir mi kıvamı bana çok tuhaf geldi böyle sümükümsü bi kıvamı var normalde de öyle mi