yavrusununannesii 3 kişi doğum yaptı çevremde 1 tanesinin bebeği hala orda2. Ay 23 gün oldu bebeğe
ablam çok çekti 6 gün sonra aldı diğer kızın suyu bitti 40.haftadaydı ve serum taktılar bebeğin kalbi yavaşlayınca doğm başlatıldı bu kadın doğum kısmı tabi adam akıllı soru soryon cevap askıda resmen ne oldu bişeymi var 3 4 dk sonra şikayetini söylüyon ezbere iş ama hacettepe ye gittim stajerlerle birlikte 5 6 kişi ilgilendi bebeğimle sabahtan akşama kadar Herşeyin baktılar çıktım geldim uzun oldu Ama şehir hastanesi benim yaram oldu artık