Kızlar bebegim 2ay 10 günlük. Evde gündüzleri uyumuyor geceleri uyuyordu 5 saat aralıksız dinleniyordum aşı olduk atak haftası falan derken üc dört gündür geceleri de uyanıyor sürekli uykuya dalamıyor bi türlü geri. Şimdide gündüzleri mız mız sürekli aglıyor uykuları 20 dk. Komsuma çıktım 2 gibi emdi. Komsumun kızı aldı yanına yataga yatırdı oda test çözüyordu. Hala daha uyuyor evde olsa fal taşı gibi açmıştı şimdiye 15 kere uyanmıştı. (bizim ev daha sessiz) . Niye böyle bu bebe. Oraya her çıktığımızda yada başka yere gittigimizde uyuyor