Emineburgu99 Başım cok donuyo adet oldum 2 gunumdeyım oturuken ayaga kalknca falan cok sıdetli donuyo napmam gerek ve adetden olabılır mı bu kan kaybetiğim için?😞
sparrow Emineburgu99 hayır tabiki ☺️. Tansiyonun düşüyordur. Sarımsak ye dengeler. Belki kan sekerin de düşmüş olabilir bir parça çikolata ye
irva Emineburgu99 Doğumdan sonra bende de oldu o.Regl zamanımda baş dönmesi yaşamaya başladım.Öncesinde hiç olmazdı.Sebebini de hiç sormadım daha.
KoalasMom Emineburgu99 Bazen benimde oluyor dirençsiz oluyoruz biraz galiba o zamanlarda, kansızlığınız varsa tetikliyor olabilir aç bırakmayın kendinizi
Eyllamn3 Benimde oyle bas donmem var birde vajinamin icinde agri var cok siddetli acayip agriyor anlamam vermedim
Grupyildizi Cnm benimde donmustu hormonal tansiyonla alakali hemsireyi aramistim konusuyorduk onuda soyledim tuzlu ayran ic demisti yaptim hemen gecti