Merhaba kızım 14 aylık şu anda biz kızımın odasında yatıyoruz ama artik yaz da geldi kendi odamiza geçeceğiz geceleri çok kalkmıyor aslin da ama ben yine de tedbir amaclı ne olur olmaz diye bi tane kamera yada telsiz istiyorum ağlasa duyarım ama yorgun olduğum zamanlar baya ağır uyuyorum var mu ucuz bi tane öneriniz