Sydaaa11 cok sık öksürmüyodu ama oksurugu baya tıkıyodu gelince .. ya bilemiyorum ki şüphelerim de var acaba vardı da doktor mu anlamadı cunku şikayetler dewam edınce yıne doktora gttık hala aynı sorun yok seruma devam dedı bebek iyi olmayınca bu sefer baska doktora gttık drek zature deyince bende şok yaşadım . Korkmayın zaten daha kotu olursa anlamamanıza ımkan yok