17 aylik kızım dışarı kapının önüne çıkardigim zaman yerdeki gördüğü herşeyi elinde alıyor onlarla oynuyor etrafta yürüyelim gezelim diyorum ama gelmek istemiyor bello yerde kalıp sürekli yerdekileri eline alıp bi yerden bi yere koyuyor oynuyor vs. Bundan nasıl vazgeçirebilirim geçici bi durummu