Çok çaresizim bebeğim ilk doğduğu günden beri ne kusması bitti ne karın ağrısı ne de krizleri hergün durumum bu 4. ayında alerjik bi bebek olduğunu öğrendim diyet yapmam gerektiğini söyledi doktorum o kadar dikkat etmeme rağmen hiç bir düzenleme yok ne yapmam lazım şaşırdım artık varmı aranızda benim gibi olan