Ogullarinaasikanne canım benim bizim türk halkı o kadar yanlış insanlara değer veriyor ki hiçbirşeyi anlamazlar onlar gözünü kulaklarını kapatmışlar siyaseti geçtim o kadar salak insanları ünlü yapıp bide onları takip ederler mesela nihat doğan özgacana niye mini etek giymiş demedi mi hala da bi özelliği varmış gibi hala programlarda , demet akalın 2 milyon insan tatilde kimse fakirlik var demesin diyo hala tvlerde, akpartilinin biri kuru ekmek yiyorlarsa demek ki aç değiller diyo hala çalıştırıyorlar, birinin diplomasi sahte çıkıyor adama bişey olmuyor habere yayın yasağı geliyor, millet açık diyince bu biraz abartılı geldi bana al keyif çayı iç diyen adamdan ne medet umarsınız daha anlamazlar anlamayacaklarda… ALLAH SONUMUZU HAYIR ETSİN İNŞALLAH