28 aylık kızım hiç bir şey yemiyor. Yapmadığım yemek seçeneği kalmadı ancak her leye ‘Hayır’ diyor. Kendi yiyen bir çocuk olduğundan dolayı bizim yedirmemizi de asla kabul etmiyor. Sizler iştahsızlık geçirmek için neler yapıyorsunuz acaba ? Şiraz üzümü ezmesi, karadut, keçiboynuzu, iştah açıcı ballı propolis karışımı vs. bitkisel her şeyi denedim ama maalesef tüm gün aç geziyor. Sizce ilaç almalı mıyım ? Ne olur yardım edin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻