Dilos01 Tatlican teşekkür ederim cnm öncekine bakaraktan koyu oldu öbürü blendir olduğu icin civikti 🥰
Dilos01 343423betb teşekkür ederim cnm eskisine bakaraktan kıvamı koyu oldu oburku bilendir yaptığım icin civikti
Gzmkrm Dilos01 Aynen hep çatalla ezin benm oglumda 7,5 aylık zaten önemli olan hala anne sütü çok yiyemezler mideleri ne kadar ki ogurcekler tukurcekler böyle ogrenceklr yesin diye blender kullanmıyorum
Dilos01 Gzmkrm bende az bi çatala ezdim süzgeçden geçirdim pek yemedi ogurdu hep de yavaş yavaş artık
Tortilla Dilos01 ilk basta hepsı öğürüyor cunku hep sıvı beslenıyorlar halıyle bogazına sert bj cısım degınce otomatık öğütme refleksj oluyor devam etseydın gecıcektı canm bundan sonra dene😌