Ruzgarsmummy biz gerindonduk canım sadece meme alıyordu ama kucağıma alıp memeyi yaklastirirken bile ağlıyordu. Cok şık teklif etmedim açılmasını bekledim ve kanguruda emzirdim o iyi geldi bide uyanır uyanmaz uyku mahmuruyken. Bizde tam 4,5 aydaydik. Çocuklar bu aylarda doyduklarinjn farkına vardıkları için eskisi gibi sık.emmek istemezlermis anne de çok ısrar edince eskisi gibi aç ya da tok reddedermis aç kalıcak diye korkma 4-5 saatte bı 5 dakika anca emiyordu ama bı ay sonra geçti çok şükür şimdi 7ay 26 gunluguz