Merhaba anneler 24 gün önce doğum yaptım bugün saçımın dökülmeye başladığını fark ettim bir çok kişiden bu şampuanın adını duydum iyi diye sizlerden kullanıp memnun olan yada olmayan var mı yada bunun dışında başka bir şey deneyip iyi diyen varsa tecrübelerinizden faydalanmak isterim.