Svcnvebebegi Bebeğimde bende grip olduk. Kızımın burnu sürekli akıyor hep temizliyorum fizyolojik serum sıkıp açıyorum 5 dk sonra yine aynı. Bende gribim benden kaptı heralde. Ilaç kullanıyoruz ama geceleri rahat uyuyamıyor yavrum. Bebeğim 8 ay 17 günlük