Aysudincaysu TalentedMom benim büyük oğlumda tam o zamanlarda yapıyordu canım genelde kendilerini ifade edemediklerinde yada istemedikleri bişey olduğunda yapardı ben hayır dediğimde kesinlikle tepki vermeyin tepkiyi görünce daha çok yapıyorlar ilgisini sürekli başka yöne çekmeye çalışın emin olun geçici bir süreç 🙏
GoGirl TalentedMom oglumda o donemlerde cok yapti simirlenince ozellikle egilip kafasini vuruyodu yere bazen duvara 16 aylik onu unuttu simdi
Dmt4141 TalentedMom benim oğlumda aynı yaşta oda yapıyordu. Doktorumuza sorduğumda çıkan sesi keşfediyor demişti. Ama bu aralar yapmıyor. Bir ara sürekli yapıyodu
TalentedMom Aysudincaysu bazen sinirlenmese de yapıyor bir de vurdukça canı açıyor ağlamaya başlıyor inşallah kısa sürer bu süreç 😔
annebusesi Başı ağrıyor olabilir. Ama denemek içinde yapıyor olabilir yapma hayır vs demeyin derseniz daha çok yapar. Takip edin huysuzluk, ateş vs. Varsa doktorla görüşürsünüz.
SweetPaw TalentedMom 13 aylık oğlum genelde istemediği birşey olduğunda yada dikkat çekmek istediğinde yapıyordu.ilgilenmeyince bırakıyorlar. İlk yaptığı zamanlar dediğiniz gibi canını acitip ağlıyordu. Zamanla biz üstünde durmamaya başladıkça o da vurmaları hafifletti şimdi arada bir yine aklına geliyor yapıyor ona bakiyormuyuz diye bakıp eğer ilgilenmediğimizi görürse başka şeylere yöneliyor oda.