Ayni durum bizde de var 2 aylik bebegim anne sutu ve mama veriyorum fakat ikisininde gazini çıkarmama rağmen kusuyor bazen fışkır tarak oluyo reflu yatagida kullanıyorum yine aynı doktor ise bu durum normal diyo her beslenmeden sonra gazini alıp yatiriyorum daha sonra ise kusuyor hemen kakasini ise her gün değil 4 5 gunde bir yapabiliyor boyle durumla karşılaşan var mi