Deletedmom44 Kızlar 1 yaşını geçtik 1 yaş 10 günlük yani artık balık yağı başlayımmı doktora mı danışayım yani ben vermek istiyorum çünkü balık tüketemiyoruz ama sizce ? Dr danışmadan veren varmı
Mom980 Deletedmom44 Balık tüketmiyorsa verin demişti bize ama oğlum balık yediği için kullanmıyoruz biz
TheLatte Deletedmom44 gidip özel olarak konusmadim doktorla ama görümceme sordurdum balik tuketmiyosa versin demisti . Oglum baligi agzina vurmuyo bende mecbur veriyorum .
miusu Deletedmom44 Balık yemeyen çocuklarımın omega3 kullanması çok önemli çünkü hem beden beyin gelişimi için çok faydalı. Doktor bize 3 yaşına girerken başlattı easyfishoil d vitaminli olanı kullanıyoruz epa dha d vitamini oranı çok iyi eczacıya bi danış istersen tavsiye ederim
Deletedmom44 TheLatte tmm ozaman bende yarın alıyım siz ne veriyorsunuz ben möllers almayı düşünüyorum 1 çay kaşığı başlanıyor dimi