Kızım 1,5 aylık doğduğundan beri kakasını yapmakta çok zorlanıyor bazen fitille bazen uyararak yaptırıyoruz kakasında mukus vardı doktora götürdük alerjik benek dedi ama neye alerjisi olduğunu demedi ben diyetteyim birde alerjik mama ve dört ilaç verdi bu sorunu yaşayan oldu mu hiç ?